Em pots trobar a...

unraconetalmon@gmail.com

diumenge, 11 de desembre del 2011

El sampler

Com tota bona principiant el meu segon quilt (que de fet, hauria d'haver sigut el primer...) va ser un sampler. En aquest cas vaig escollir unes teles una mica cridaneres... el resultat final va ser prou bó, però segurament ara no escolliria aquestes teles. Al principi és molt difícil fer-se a l'idea del resultat que tindrà escollir unes teles o unes altres, i més en un sampler on amb tanta combinació de teles acabes una mica saturat.
Aquest quilt és per la Bet, la meva filla, i pel darrera vaig escollir una tela fúcsia amb lletres contrastades.

Aquí podreu veure tot el procés del sampler, que consta de 13 quadrats el·laborats amb diferents tècniques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada