Em pots trobar a...

unraconetalmon@gmail.com

diumenge, 8 de setembre del 2013

Sorteig 20.000 visites!

Com que veig que ràpidament ens anem enfilant cap a les 21.000 visites potser no tindrem temps de fer el sorteig de les 20.000!!!! ;-) Així que he decidit posar fil a l'agulla i aquí teniu els requisits per participar-hi: 

1. Cal clicar al "m'agrada" de la nostra pàgina de Un Raconet al món al facebook.

2. Cal fer-se seguidor del blog.

3. Cal deixar un comentari en aquesta entrada del blog afegint-hi el vostre e-mail per posar-nos en contacte si sou premiats.

4. Compartiu amb les vostres amistats! a veure si el Raconet no para de crèixer!

Termini: fins el 13 d'octubre

9 comentaris:

  1. Eeeeei!!! Jo m'apunto al sorteig!!!!!!! Diria que totes les altres coses ja les he fet des de fa temps.
    Soc l'Alba i el meu mail: albarrbb@hotmail.com
    A veure si tinc sort...

    ResponElimina
  2. hola judit,
    jo com tu ben saps sóc una negada amb aquestes webs socials però faig el que puc perque la teva feina es doni a conèixer ets una artistassa.

    ResponElimina
  3. soc altre cop la bibiana el meu emai es bcotrina@gmail.com

    ResponElimina
  4. Hola Judith! Qué bueno tener tantas visitas! Yo soy novata en todo esto, pero igualmente publicaré tu iniciativa en mi modesto blog. Dejo mi mail para participar: cgomezsantarelli@gmail.com y cruzo los dedos para tener suerte... Saludos!

    ResponElimina
  5. Judith, jo també m'apunto al sorteig ... Crec que tinc la feina feta, només em queda escriure el correu i recordar-te que m'encanta tot el que fas, és genial ARTISTA!!!!
    rifa.nuria@gmail.com

    ResponElimina
  6. Hola guapa! M'apunto abans de que s'acabi que amb tot el què fas segur que el sorteig és genial! :) Un petonàs!*

    ResponElimina
  7. M'encanta les coses que féu! Tenim banderoles, pins i boc'n'rolls. La propera adquisició serà el saquet de llavors, que m'han dit que van tan bé.
    Ah! i m'apunto al sorteig, eh?
    Petooooons
    Eva

    ResponElimina
  8. Hola, jo sempre vaig a última hora, però no m'ho puc perdre, com totes les coses que fas,....m'hi apunto !

    Montse Casas

    ResponElimina
  9. Hola judith! uo acabo de veure això del sorteig que guai! avere si em toca! que fas unes coses super xules!!!! ets tota una artista! jo ara també he començat en aquest món del patchwork però a poc a poc que és tot un món eee.
    Tot i anar a última hora el meu correu és: colell.elisabet@gmail.com
    Petons!!!!

    ResponElimina