Em pots trobar a...

unraconetalmon@gmail.com

dimecres, 19 de desembre del 2012

Corones aniversari

Fa tot just una setmaneta que em van anar al TM per encàrrec a comprar-me un kit d'aquells que tenen per fer corones d'aniversari. La veritat és que feia temps que anava darrera de l'entretela per fer-les i no hi havia manera de trobar-la... així que ara que ja la tinc localitzada n'he fet 4 en una setmaneta! Són precioses i els agraden amb bogeria! Un bon regal, sens dubte!

Aquesta és la de la Nora, que d'aquí molt poquet farà un anyet.




3 comentaris:

  1. Q maca! Molt bona idea la de posar números de quita y pon!

    ResponElimina
  2. es molt maca, en pots fer les que vulguis que cap et queda igual!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. M'encanta com queden aquestes corones!!!!!!!!!!

    Quan puguis passa pel meu blog que hi tens un premi per tu :)

    ResponElimina